A nova lei de drons corta as ás ás aeronaves estrela de Rozas.

A nova lei de drons corta as ás ás aeronaves estrela de Rozas. A nova lei limita o uso de aparellos de máis de 25 quilos, como os Targus de Indra ou os Lúa de Babcock.

Espérase que este outono, ou como moi tarde no primeiro trimestre do 2018, quede aprobado en Consello de Ministros o decreto polo que se regula a utilización civil das aeronaves a control remoto, é dicir avións non tripulados, tamén chamados drons. Esta lexislación, cuxo borrador se pode consultar na web de Fomento, regula actividades ata agora prohibidas para estes aparellos, como sobrevoar áreas urbanas, voar de noite ou coa plataforma fose do alcance da vista. Poderán facelo, sempre previa autorización por parte da AESA (Axencia Española de Seguridade Aérea), pero só as aeronaves de menos de 10 quilos.

Que pasa cos drons que superan ese peso e, en especial, cos que chegan aos 25 quilos, como é o caso dos aparellos non pilotados nos que as empresas Indra e Babcock traballan no aeródromo lucense de Rozas? A resposta, coa nova lei na man, é que a súa operatividade estará limitada e sempre suxeita a certificacións e permisos especiais por parte da AESA. «As aeronaves de máis de 25 quilos de peso só poden voar con permisos extraordinarios dentro de espazo aéreo segregado, o que os fai difíciles de comercializar e poñer a funcionar», explican fontes de navegación aérea.

Máis información