Premian unha tecnoloxía nada na Universidade de Vigo que chegou con éxito á empresa

Ademais de dúas tecnoloxías nadas na Universidade de Santiago, a Real Academia Galega de Ciencias en colaboración coa Axencia Galega de Innovación, premiou un tecnoloxía xurdida no marco da colaboración que manteñen desde fai máis de dez anos o grupo de tecnoloxía enerxética da Universidade de Vigo coa filial española da multinAdemás de dúas tecnoloxías nadas na Universidade de Santiago, a Real Academia Galega de Ciencias en colaboración coa Axencia Galega de Innovación, premiou un tecnoloxía xurdida no marco da colaboración que manteñen desde fai máis de dez anos o grupo de tecnoloxía enerxética da Universidade de Vigo coa filial española da multinacional Borgwarner. A tecnoloxía premiada é unha ferramenta de software que axuda no deseño e permite predicir o comportamento dos sistemas anticontaminación de vehículos. Isto implica unha redución de tempo e custos para a empresa, e, como explica Concepción Paz, a responsable do grupo de investigación, minimiza os ensaios necesarios que debe facer todo prototipo.

Máis informaciónacional Borgwarner. A tecnoloxía premiada é unha ferramenta de software que axuda no deseño e permite predicir o comportamento dos sistemas anticontaminación de vehículos. Isto implica unha redución de tempo e custos para a empresa, e, como explica Concepción Paz, a responsable do grupo de investigación, minimiza os ensaios necesarios que debe facer todo prototipo.