Unha aplicación móbil desenvolvida pola Universidade de Vigo axudará a xestionar a explotación da navalla na ría

Participan no proxecto as confrarías da ría de Vigo que explotan este marisco, que agrupan a 52 embarcacións e 78 submarinistas.

A Universidade de Vigo e a Consellería de Mar asinaron este luns un convenio de colaboración para avanzar na xestión da explotación da navalla a través dun método baseado en información biolóxica que, obtida de forma continua, recollerase nunha aplicación informática.

O obxectivo deste proxecto, é dar soporte á xestión da explotación da navalla estudando a heteroxeneidade espacial na reprodución, a distribución do stock e os métodos de análises e visualización do estado dos bancos sinxelos. Ademais, a aplicación desenvolvida permitirá reducir os períodos de peche e descártelos de exemplares.

A investigación, que conta cun orzamento de 166.000 euros e estará vixente ata o ano 2020, estudará a variabilidade do ciclo reprodutivo, talla da primeira posta e crecemento da navalla na ría viguesa, desde os bancos máis interiores como o de Rande ata os máis exteriores, nas illas Cíes.